Welke media wilt u inzetten? Moeten daar social media bijzitten en bereikt u daar wel uw doelgroep? Vanuit de traditionele gedachte en een bestaand werkproces wordt vaak al heel lang voor dezelfde communicatie-uitingen gekozen. Maar is het wellicht effectiever om online te adverteren, is Facebook of Twitter goed inzetbaar. misschien kunt u Pinterest inzetten om uw klanten te bereiken. Naast de mogelijkheden om uw eigen boodschap over te brengen leveren deze media u ook back-links op naar uw website.

Maar het kan ook zijn dat een persoonlijk kaartje op de deurmat, gepersonaliseerd, een veel groter effect heeft. Dit kan namelijk hel goed gecombineerd worden met e-mailmarketing, waarbij u namelijk nog sneller op de actualiteiten kunt inspelen.

Facebookacties, adverteren op Facebook, Twitter of LinkedIn is tegenwoordig gemeengoed en vaak een prima optie om te combineren met andere communicatiemiddelen.

Wat u ook kiest, we hebben enkele voorbeelden voor u in onze portfolio. Het doel en het effect van deze uitingen vertellen we u graag.

Met een App voor Facebook kunt u prijsvragen en wedstrijden aanmaken en koppelen aan uw Facebook bedrijfspagina. Eenvoudig en snel toepasbaar en bovendien een professionele uitstraling; ook richting de fans. Bepaal zelf wanneer een campagne start en eindigt en creëer meerwaarde voor de fans en start interactie. Loyaliteit is hiermee op te bouwen voor je merk of bedrijf en met een klein budget is hier al mee starten.

Steeds vaker zie je fraaie campagnes van grote bedrijven en merken op Facebook. Neem bijvoorbeeld Heineken als internationaal merk, maar ook landelijk of lokaal zijn er diverse campagnes op Facebook te vinden. Er worden regelmatig acties georganiseerd waarmee je een prijs kunt winnen. Waarom niet zelf voor uw bedrijf, merk of winkel een eigen campagnes ontwikkelen?