Vaak weet u welke informatie u van uw klant wilt ontvangen en welke informatie noodzakelijk is. Wij verstaan de kunst om formulieren compact te houden, gebruiksvriendelijk te maken en eventueel digitaal verwerkbaar te maken.

Daarnaast houden wij bij het vormgeven van formulieren rekening met de leesbaarheid, mogelijkheid van kopiëren en (digitale) ondertekening. Daarbij gaat het om zowel digitaal te versturen formulieren als geprinte versies die bijvoorbeeld voor sales doeleinden gebruikt kunnen worden ingezet.

We maken formulieren die als PDF verzonden kunnen worden en door uw klanten digitaal ingevuld kunnen worden. De gegevens ontvangt u vervolgens in een overzicht en per mail. Hierdoor ontvangt u bijvoorbeeld alle ingevoerde gegevens in één overzicht, wat u een heleboel tijd en typewerk kan besparen. Maar ook formulieren die eventueel per fax retour gezonden kunnen worden kunnen wij voor u verzorgen.

Kunnen we u helpen bij het opzetten van een (digitaal) formulier?
Neem gerust contact met ons op

Bekijk enkele voorbeelden