Het belang van beeld bij communicatie is een workshop die Martijn Wokke eerder al gaf voor het Noord Noord-Hollands Ondernemers netwerk. Hierin werd duidelijk dat een kleur van een logo of een gekozen lettertype niet op ‘onderbuik-gevoel’ wordt gekozen.
Bekijk de presentatie

Soms is er een externe reden om voor een bepaalde optie te kiezen, maar we zullen altijd advies geven over de te gebruiken kleurstelling en font. Eigenlijk moet een logo eerst in zwart/wit gemaakt worden en beoordeeld, voor kleur wordt toegevoegd. Durft u dat aan?

De fotografie, illustraties en typografie (gebruik van lettertypen) moet afgestemd zijn op de belevenis of het gevoel dat u wilt oproepen over uw dienst, product of bedrijfsproces.

In de schetsfase fotograferen we vaak zelf, maar in de uitwerking kiezen we vaak voor professionele illustratoren, portretfotografen of animators. Zelf zijn we zeer bedreven in kleurcorrecties, Photoshop-bewerkingen en het maken van 2D illustraties in tekenprogramma’s. Kortom we stellen u graag een team voor dat het beste resultaat voor uw budget kan leveren.